POSSEÏT

 



Tenc sis llibres de poemes. He escrit també alguns contes poètics. He publicat algunes poesies en diaris locals, amb seriosos inconvenients per part dels editors perquè hi havia algunes paraules poc acurades.

Estic preparant un llibre de contes per a presentar l'any que ve als premis Ciutat de Palma.

Tenc una bicicleta de corredor nova. M'entreno constantment. He participat ja a algunes carreres sense molt d'èxit. Em falta exercici.

M'he presentat als Jocs Florals d'enguany. El Sr. Xuriguera m'ha contestat diguent que ho sentia molt, però la falta d'espai... ja comprèn.

Esperant notícies, la llibertat de la nostra pàtria i de la nostra llengua, el deixa
en Miquel Bauçà.


CARTA ENVIADA A JOSEP PEDREIRA, L'EDITOR
D'ELS LLIBRES DE L'ÒSSA MENOR




Comentaris

Entrades populars