EL CONTE DE LA SERVENTA


M'agrada que el seu missatge prohibit hagi arribat ni que sigui a una persona, que hagi guanyat la riba de la paret del meu armari, i que jo l'hagi desclòs i llegit. A vegades en repeteixo les paraules en silenci. Em proporcionen una alegria íntima. Quan m'imagino la dona que les ha escrit, la veig de la meva edat, o potser una mica més jove. Me la represento com la Moira, la Moira tal i com era quan anava a la universitat i estava a l'habitació del costat de la meva: excèntrica, alegre, esportista, amb una bicicleta i una motxilla d'excursió. Pigada, em sembla; irreverent, enginyosa.





 

Comentaris

  1. Fa poc que l'he llegit... si m'ho arriben a preguntar hauria jurat que no hi sortia cap bicicleta. Ja veig que m'hauria equivocat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Te'n faries creus de la quantitat d'històries en les que, d'una manera o altra, hi surt una bicicleta. És apassionant!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars