Aterratge


Els Reis havien deixat un radiocasset portàtil a casa dels avis. Servia per escoltar la ràdio i cassets de música, i permetia gravar cintes verges. Jo tenia quatre anys, encara era filla única. A l'hora del tortell algú va decidir que havíem de posar a prova la nova joguina: ens gravarem durant cinc minuts i després escoltarem la gravació. Expectació màxima en aquell principal primera del carrer Pujades on havien nascut la meva mare i la meva tia, i on els Reis m'acabarien portant en temps de descompte la bicicleta cobejada al llarg de tota la infantesa, any rere any el desig i el disgust, el desig i el disgust.





 

Comentaris

  1. El radiocasset va causar sensació, però la bici, a la fi, va ser el regal "estrella" !... aquest passatge m'ha recordat anys passats, sembla que la situació passava més sovint del que pensava ! :)
    Salut !!.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si al radiocasset i a la bicicleta li afegim l'Scalextric, podria ser la història de la meva vida, artur. Seguim!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars